Underbara lördag

Jag måste säga att det varit en underbar förmiddag.
     Upp klockan sju, på med gröt, sedan kaffe och Nyhetsmorgon. Därefter ner till Runevallen för ombyte och sedan träning i Eskilstuna.
     Dock var planen på Mesta i princip ospelbar, då det mer liknande en isbana än fotbollsplan, men vi gjorde vad vi kunde av det - och det var ändå lovely att komma igång igen. Jag kommer att smyga igång den riktiga fotbollsträningen tills jag känner att jag är så gott som återställd, men bara att sparka en boll igen är ju helt fantastiskt.
     Väl hemma igen blev det en lövbitstallrik ifrån Maistro, och nu sitter jag här i bearnaise-koma. Mätt och lycklig.
     Och det bästa är att hela dagen är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0