Vi har blivit plagierade!

Nej nu jävlar!!! Har ni sett trailern till tv-serien Kontoret, den svenska versionen av The Office, med Henrik Dorsin i huvudrollen? Det rör sig ju för i helvete om stöld! Ren och skär stöld!
     Jag är smickrad, förvisso, men känner mig också lite...tagen bakifrån.

Titta här först på trailern, om ni spolar fram till 1.40 så ser ni en sekvens ur ett kommande avsnitt av Kontoret.




Titta sedan på detta avsnitt av Tre vänner på en soffa.




Visst är det för jävligt!? Här har alltså nån pigg manus-nisse gått in på Youtube och klickat sig fram till oss och sedan plankat det rakt av. Det är ju uppenbart!
      Men...jag får bjuda på det. Jag har varken tid eller ork att dra igång någon stor apparat kring detta nu. Det får vara så.
      Men det är alltid lika tråkigt när det händer.

Kommentarer
Postat av: Påven

Kul att året börjar med en rape. Känner att det blöder lite.

Men man kan ju hoppas på ett stort TACK i eftertexterna.



Eller betyder detta att vi borde satsa på en ny säsong av 3vpes?

2012-02-02 @ 08:38:49
Postat av: J

Jag tror faktiskt att detta betyder att vi måste dra fram den gamla soffan igen. För att liksom visa vart skåpet ska stå, så att säga.

2012-02-04 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0