I'm back!

Äntligen en solig dag! Det var sannerligen inte igår. Inte ens i förrgår. Och den har man fått njuta av sedan i morse.
       Kändes som att man var uppe med tuppen, fast klockan ändå var åtta. Det vankades förmiddagsträning med fotbollen, och även fast det är jävligt just i den stunden man ska kliva upp så är det underbart lite senare. Man kommer upp i tid, kommer igång, och sedan har man hela dagen kvar.
       Och nu ska ni få höra - jag är utagen till morgondagens träningsmatch mot IFK Eskilstuna!
       Ett års slit har gett resultat. Jag kan väl inte påstå att jag är fullt återställd, för knät jävlas och låser sig emellanåt - men det funkar.
       Det blir min första a-lagsmatch på över ett och ett halvt år - och även fast det bara är träningsmatch och även fast jag inte tror på någon speltid så är det ändå stort för mig.
       Klockan fem imorgon på Runevallen.
       Det firades med en kebabtallrik, så nu är jag alla tiders proppmätt.

Kommentarer
Postat av: S

U home? går det att ringa dig på en telefon?

2012-07-24 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0