Sommarens bästa

När jag var uppe i Berghamn hade vi ett smått gigantisk problem. TV-abonnemanget var inte betalt, så vi stod utan TV. Dessutom fungerade inte internetuppkopplingen, så man var helt klart ur fas med världen.
       Som tur var hade vi radio, så det blev att gå back to basic och lyssna på dagens alla radiosändningar istället. Åtminstone de dagarna då det var dåligt väder, vilket var de flesta.
       Nåväl, på detta sätt kom jag i kontakt med två, för mig, nya låtar. Två klockrena hits.
       Denna första låt är väl egentligen inte min kopp te - men det finns någonting i låten som jag inte kan värja mig emot. Jag älskar pumpandet och drivet och rösten - men framförallt älskar jag "oooh-partiet".
 
 
 
Den andra låten är Melody club's nya singel Paralyzed. Texten är en bagatell, men jag älskar låtens konstruktion och melodi. Riktigt jävla bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0