Tid av ledighet

Äntligen semester!
      De här två sista veckorna, med mindre barn och så, har varit rätt så roliga - men oj vad jag omfamnar och välkomnar denna tid av ledighet.
      Fyra lata veckor börjar nu - och det känns som en evighet. Hoppas det blir så också.
      Men jävlaranamma, det är snart redan vecka 28! Jag har aldrig tidigare jobbat vecka 27, som jag gjort nu, så det känns som att semestern är sen. Vecka 27 har alltid tidigare varit förenat med Halmstad, även fast det var några år sedan sist nu, men även annars har jag aldrig jobbat så här länge på sommaren. Det kändes lite märkligt när man under veckan åkte hem på rasterna och såg alla lediga människor sitta på altanerna och jazza i solen.
      Ganska bra väder i veckan, men nu spår de givetvis att det ska bli sämre här framöver. Otippat.
      Hur vädret ska bli uppåt i landet vet jag dock inte, men det kommer jag bli varse om. Imorgon åker jag nämligen på road trip uppe i Västerbotten med Storebror Thomas och Brorson Erik. Vi ska bara burna runt och se och vara uppe i det förlorade landet. Jag hoppas att det kommer att bli en upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0