År av aldrig

Min kära, älskade vän. Sa jag det någonsin till dig? Du hade redan mig. Och jag...släppte dig.
      Jag spelade någon annan, för jag trodde det behövdes. Och jag spelade någonstans utanför mig själv. För du satte mig i en svår situation. Jag blev kär.
      Hugh Grant får alltid till det tillslut. Och sån som han är så måste det finnas hopp för oss alla. Men filmen slutar alltid där verkligheten börjar. Och jag...fick aldrig dig.
      Jag behöver nog en kort semester. Och jag hoppas att tiden gått bakåt när jag kommer tillbaka. För då vet jag hur man gör i en svår situation. När jag blir kär.
      Det är ingenting som jag har förtjänat. Men om. Om man fick en chans till. Hur många rätt skulle då inte världen få uppleva? Och jag...är fortfarande kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0