NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

Helvete! Läser på magazin24.se att björnspår observerats utanför Köping. Helvete, helvete, HELVETE!
     Jag kan inte nog betona hur mycket jag avskyr detta satans blåbärsglufsande monster. Detta skogens vilddjur! Denna swedish predator! Usch! Fy fan...jag ryser bara jag tänker på det.
     Detta bottnar enbart i att jag är så in i helvete rädd för björnar. Dem är monster, helt enkelt. Allt snack om att de undviker människor och är mer rädda för oss än vad vi är för dem är bara bull bull bullshit! Björnar är ett fucking jävla rovdjur som inte skyr människan nämnvärt.
     Och nu finns den alltså inom räckhåll.
     Jag har aldrig varit rädd när jag rört mig i skogen i, och runtomkring, Kungsör - men nu kommer jag vara observant på minsta lilla tallbar som bryts.
     Man funderar väl alltid på vad man skulle göra om man möter en björn i skogen, men jag är säker på vad jag skulle göra - antingen skulle jag svimma på en sekund eller så skulle jag tvärdö på direkten.
     Samtidigt är jag fascinerad av fanskapet, och jag skulle så oerhört gärna bevittna en björn out in the wild - MEN, inom tryggt förvar inuti en superlåst bil. Det skulle vara häftigt.
     Men jag hatar björnar mer än jag facineras av den. Sanna mina ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0