Veckan

Ja...det har varit dåligt med aktivitet här i veckan. MEN JAG HAR HAFT EN DJÄVULSK VECKA MÅ NI TRO!!! Gat dämit.
      Men - trots allt, trots allt - så blev det en ganska bra avslutning innan helgen, och nu ser jag med positiva ögon på nästa vecka, and the rest.

Nåväl, vår is in the air, men det har varit lite si och så de senaste dagarna, lite kallt och småregnigt och så - och imorgon flaggar de för snö! Inte direkt vad man suktar efter i dessa tider. Vill ha vita tygskor, tunna jackor och solglasögon.
      Kan därmed bli en intressant match mot Eskilstuna Södra imorgon på Trollebo IP i Hallstahammar. Sista träningsmatchen innan seriepremiären.

Och efter det vankas det lagfest och inkilning för de nya pöjkarna i laget. Vem håller i grillpinnarna? JAG, såklart! Men om polisen stormar oss så kommer jag att förneka all inblandelse.

Annars har jag och min flyktigt bekanta vän Kaggen bokar biljetter till Filip & Fredriks föreställning Jakten på den försvunna staden som når Köping den 20 april. Ska bli så jävla roligt, äntligen får man uppleva Sveriges bästa dup live. Kan bli vad som helst.

Och på tal om biljetter - ikväll lade jag en viktig pusselbit i sommarplaneringen, då jag för tredje året i rad kommer att besöka Peace & love-festivalen i Borlänge. Biljett är bokad.
       Första året var det jag, Kaggen, Melissatjejen och Ostbågen i en husvagn, förra året var det jag, Kaggen, Melissatjejen, Ostbågen, Fröken Bergstrand och Mimmi i en husvagn - och i år är det jag, Melissatjejen, Fröken Bergstrand, Tordan och Smetan i en husvagn. Stommen är kvar, med andra ord.
       Och Tordan var ju där första året, fast i ett tält med Bruce, och Smetan var ju där förra året, fast i en bil med Kjellin P, så det är ju ett bra rövargäng.
       Fy fan så kul det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0