Behöver ett flow

Var hos tandläkaren idag. Skulle gå på 740 spänn.
     Lite tandsten, men inga hål - och jag behövde bara betala 138 kr, då jag hade en massa sparad rabbat.
     Det var typ det roligaste som hände idag. Inget ont om denna dag, men inte fan var den rolig. Fast det kan man väl säga om många dagar.
     Roligare igår. Bortamatch med b-laget mot VIK - och vi vann med 2-1! Inledningsvis kändes det som att vi skulle få en jobbig afton, då VIK spelade piggt och bra medan vi agerade stirrigt och darrigt. Men det blev en jävla kamp tillslut, och glädjande nog kunde vi gå segrande ur den. Skönt det, för ska man åka till Västerås och spela fotboll en tisdagkväll kan man lika gärna vinna.
      Jag spelade hela matchen, och det gick väl sådär. Inget märkvärdigt. Jag är bara glad att knät fortsätter att hålla, och att jag orkade. Jag fick lite krampkänning mot slutet av matchen och tänkte byta, men då Adam gick ut med smärtor så stannande jag kvar och lirade matchen ut.
      Men det var igår det. Idag var det ingen rolig dag. Det sämsta av allt var att jag jobbade till klockan sex, och inte var därifrån förrän kvart över sex, och därmed missade träningen. Det är jävla skit det där. Det känns piss.
      På måndagar har vi möte mellan fyra och sex, och på onsdagar har jag stängning och får oftast vara kvar till halv sex - och då träningen börjar halv sex så blir det oftast inget bra. Det är bara på torsdagar som jag kan träna ordentligt, och det räcker inte på långa vägar. Det är för jävligt. Förutom att jag verkligen behöver träna ordentligt så är ju det det roligaste jag vet - att spela fotboll. Nej, inget bra det här.
      Men imorgon är det torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0