En poäng Västerås

Bortamatch mot BK30 ikväll på vidriga Ringvallen. Blev en pinne efter 2-2.
      Första halvleken var sannerligen ingen höjdare ifrån våran sida. Vi blev stundtals utspelade, faktiskt, och fick inte alls igång något spel. Det kändes lojt och vi gick till halvtidsvilan med ett 2-1-underläge.
      Den andra halvleken blev dock mycket bättre. Vi rullade mer boll, var hungrigare, satte bättre press och skapade ganska mycket. Stubben kvitterade till 2-2, och med lite flyt kunde vi ha avgjort matchen. Fast å andra sidan kunde det lika gärna ha slutat med förlust, så oavgjort speglade nog matchen ganska bra. Vi är i alla fall fortfarande obesegrade i år.
      För egen del gick det ungefär som för resten av laget. En dålig första halvlek och en bättre andra halvlek. Jag är inte alls nöjd. Jag var långt ifrån motståndarna alldeles för mycket och kom ofta fel in i situationerna. Jag var inte på tårna. Deras andra mål får jag också ta på mig. Gick lite bättre i andra, men nej, jag är inte alls nöjd. Tyvärr.
      Bara på't igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0