Längst nere på brandstationsbacken igen

Åh, fy fan - vad jag är less på det här! Less på att spela så jävla dåligt. Less på att inte orka in i situationerna. Less på att inte "vara där". Less på att ibland misslyckas med de allra enklaste sakerna.
      Fotbollen går väldigt dåligt just nu. Det gör mig bedrövad och påverkar hela min tillvaro. Jag hatar att spela skit. Det där lätta steget som jag väntar på kommer aldrig.
      Och inte blev det bättre av att b-lagsmatchen mot Munktorp blev inställd ikväll, på grund av att de inte fick ihop lag.
      För ett tag sedan kändes långsamt bättre och bättre, och jag började tänka "fan, jag kanske inte är så långt ifrån en plats i matchtruppen ändå". Nu går snabbt sämre och sämre och det finns inte på kartan att jag skulle vara aktuell för en matchtrupp den närmaste tiden.
       Fast...på b-lagsmatcher har det gått hyggligare. Det är i de här intensiva momenten på träningarna och spelet på små i ytor som det går piss. Det gör mig bedrövad.
       Blir det inte bättre än så här kan jag lika gärna lägga ner, då finns det ingen mening i att fortsätta.
       Men tills vidare väntare jag tålmodigt på att stegen ska bli lättare. Redan på träningen på torsdag ska jag börja mosa satan, och sedan spy, antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0