Släpp hästarna fria!

Så drar äntligen b-lagsserien igång! Som jag väntat.
     Ikväll på nere på Runevallen klockan sju väntar Kolsva - och det kan ju bli en riktigt holmgång. Eller inte, vad vet jag? Det enda jag vet är att vi har ett ganska bra lag på pappret, så förhoppningsvis kan vi prestera och plocka tre poäng direkt. Det skulle vara roligt med en bra start.
     Min status är väl fortfarande...ja, det är vad det är. Jag känner mig som en fruktansvärt dålig fotbollsspelare för tillfället, då jag fortfarande har en bra bit kvar till fotbollstempot. Det känns som att jag står still. Men det är väl bara att ha tålamod och gneta på, rätt vad det är så kanske det släpper och steget går lättare.
     Jag vet inte hur mycket jag kommer att orka ikväll, jag vet inte ens om jag ska starta, men det jag vet är att jag kommer supertaggad till matchen och väl på planen så kommer jag fläska på så mycket och länge jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0