Tack klämmis!

Ställde inte alarmet på mobilen för första gången på flera månader. Vaknar upp alldeles försent, men unnar mig lyxen att somna om igen. Ramlar ur sängen lite senare, i landet mellan morgon och lunch, och sätter på en kopp kaffe.
     Efter en stund fräser jag på lite korv, bacon och ägg. Lite ännu senare ligger jag i soffan i snuskoma och bläddrar i nya King. Det är vad jag kallar att vara ledig.
     Tar en dusch, städar toaletten och fixar i ordning mig till perfektion. Hämtar tvätten på tork och lassar in en ny tvätt. Köper en flaska vin och whiskey, utan anledning. Sitter nu med en kall Fanta.
     Ibland älskar jag verkligen dessa dagar av ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0