Days like theese...

Arbetsveckan borde alltid sluta som idag - med en planeringsdag. Eller inte alltid, det skulle bli tråkigt, för man blir faktiskt tröttare av att sitta ner en hel dag än att vara igång och in action med kidsen. Men...två fredagar av fyra, i alla fall.
     Gött det, att börja sju och sluta tre. Dessvärre lyckades jag sova bort de där härliga timmarna efteråt som jag hade planerat annat åt - men dammit to hell det var lovely att snooza också!
     Helgen ser fin ut den med. Eller, herregud, vad vet jag? Men jag hoppas på det, och det finns tendenser till det.
     Här närmast ser jag fram emot en hyffsat lång ägg, korv och bacon-frukost framför Nyhetsmorgon lördag, följt av fotbollsträning i Eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0