För ovanlighetens skull

Frossa och ont i halsen igår. Jobbade ändå. Lite bättre på kvällen. Lite sämre under natten. Dåligt i morse.
      Men jag var på väg till jobbet ändå. Tänkte övervinna skiten. Fast när jag skulle sätta på kaffe och kannan darrade i min hand på grund av frossan så tänkte jag att det kanske inte är sån bra idé ändå.
      Alldeles vimmelkantig la jag mig framför teven och yrade mig igenom Nyhetsmorgon, Vakna med The Voice och Malou efter 10. Kände mig svag och sårbar - och det är helt otroligt vad dåligt det är på TV mitt på dagen. Tack och lov för play-kanalerna på nätet.
      Men så började det sakta sakta vända. Blev lite piggare. Hade en okej eftermiddag. Det är först nu jag börjar känna mig lite down igen. Men jag har redan bestämt att jag ska jobba imorgon, så det måste bli bättre.
      Det jävligaste är att jag missar träningen ikväll, igen. Missade ju den i måndags också på grund av en utomhuskurs på jobbet - men jag hoppas jag kan träna imorgon och förhoppningsvis vara med på sista matchen på lördag. Skulle vara gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0