Ny medlem i lägenheten

Jag har länge varit på jakt på en drinkvagn. Jag tycker att det finns någonting väldigt elegant med en sådan, som en mix av James Bond och Dallas. I mitt huvud hade jag tänkt en vagn i glas, det hade varit det ultimata, men någon sådan har jag inte kommit över - varken i de stora etablerade varuhusen eller på loppisar. Kanske att man skulle springa på nån i en antikaffär, men då hade det nog kostat mer än vad jag är beredd att punga ut.
       Istället hittade jag en i trä, på Roberts auktioner, så jag budade - och vann! Och fan vet om den inte är mer läcker än en glasvagn.
       Nu ska jag bara fylla upp den, sen blir drinkar sommaren lång. So bring me the booze!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0