3:e advent

Intermatchen igår såg ut att snöa bort - men så kom regnet och geggade till det, och matchen spelades. Inte vackert, inte enkelt, men det gick. Eller, personligen gick det inte alls speciellt bra. Fick en tidig smäll på knäet som gjorde det svårt att springa och slå till bollen, men det fungerade att fullfölja matchen ändå. Inget allvarligt tror jag, bara en mindre vridning, men ändå en läskig påminnelse om att styrketräningen för knäet måste fortsätta, antagligen så länge jag spelar fotboll.
        Sedan flyttade vi in Mormor & Morfar i deras nya lägenhet. Mycket flyttgrejer har det blivit, och det är inte alls färdigt än, men det är skönt att de är på plats i alla fall. Lär väl få fortsätta flytta, slänga och köra bort saker under julledigheten.
       Idag har jag ägnat mig åt den obligatoriska veckostädningen, och nu ska jag faktiskt ta mig till Eskilstuna för den första julhandeln. Lite sent, men det går nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0