Holiday

Börjar bli lite deppig över det här med vädret. Visst visst, vi har julgranar på torget och julmusik i radio och i galleriorna, det bakas julmat och godis på teven, det handlas julklappar och imorgon har vi avslutning i kyrkan. Jag förstår att det inte kan komma meterhög snö som det gjort de senaste åren, och det vill jag inte heller - men det behöver väl inte regna och vara grått som i det mörkaste av oktober?? Kom igen, lite rimfrost kan vi väl få...
       Nåväl, imorgon är det alltså julavslutning - och därefter kanske den där riktiga julkänslan infinner sig. Lillebror kommer också hem till this little small-town of ours, och det ska bli skoj. Kan bli en härlig lördag.
       Ska testa att kliva upp klockan sex imorgon och löpa en runda också. Får sannerligen se hur det går.
       Såg dokumentären Porrkungens tårar om Berth Milton Jrsvtplay. Jävligt bra! Även om man blir lite kluven till hans val och tillvägagångsätt till maktens korridorer så känner jag samtidigt en jävla sympati och medlidande för människan. Jag vill bara ge honom en spark i arslet och sedan en lång varm kram.
        Dokumentären Bröderna Salazar är sevärd även den! Härnäst ska jag titta på dokumentären Henric de la Cour som jag missade tidigare ikväll.
        Tills vidare kan ni få njuta av Årets 12 bästa låtar:
 
Plats #4
 
Håkan Hellström - Du kan gå din egen väg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0