Snön har fallit

Mormor och Morfar ska flytta, så där har det burits grejer. Här hemma är jag nu färdigstädad och diskmaskinen är igång. Det är inte mycket, men jag känner mig duktig, och väl värd en kall Pripps Blå.
       Laddar för en kväll med ensamheten, där Så mycket bättre får stå ganska mycket i fokus. Ebbots dag, sista artist ut, och det kan bli häftigt. Det är inte helt omöjligt att det blir fiskpinnar till det. Hade först tänkt unna mig en pizza (fast det är lördag), men nu har jag ju druckit en öl, och även om jag väntar ut den så är nog min bil rimligtvis alldeles igenfrusen - och jag tänker fan i helvete inte gå i den här kylan. Hur skulle det se ut att komma hem med en färsk frusen pizza? Nej. Fast det var länge sedan jag drämde till med en carbonara. Men det måste jag ändå gå ut och inhandla grädde. Pom, pom, pom, här sitter jag och tänker högt. Vi får se hur det blir.
       Annars förbereder jag mig inför en kväll då jag hade tänkt skriva mig en alldeles helt jävla mind-blowing-text till skrivarkursen. Ämnet är fritt, förutom inlednings -och avslutningsfrasen, och jag har sannerligen en idé som jag väntat länge på att förverkliga. Håll tummarna, håll utkik och håll till godo.
 
 
Är det inte snart jul så säg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0