Teve

Sista deltävlingen av Melodifestivalen i lördags, och det blev ju ingen höjdare det heller. Trots Army of lovers.
       Vilken besvikelse. Jag hade verkligen förväntat mig en proffsig, klassisk, catchy Army of lovers-dänga - men det vart ju...ja, jag vet inte vad det var. Ett hafsverk. De måste ha litat blint på att gå vidare på sitt namn - men så lätt lurar man inte svenska folket, tack och lov.
       Ulrik Munthers låt infriade dock förväntningarna, tycker jag. Ingen superlåt, men i sammanhanget är den ju bland de bästa hittills, men framförallt var det ett übersnyggt nummer med storbildsskärmen i bakgrunden.
       Ja, så återstår då bara Andra chansen och sedan finalen. Pliktskyldigt kommer man ju att titta, men nu, med facit i hand, så vet man ju att det inte är mycket att förvänta sig. Munther vinner nog. Eller Yohio, tyvärr.
 
Fast just nu är det Hissen med Filip & Fredrik, med Mark Levengood och Puma Swede som gäster. Helt okejt, hittils, men långt ifrån lika bra som förra veckan då Christer Sandelin och Tommy Ekman gästade.
      Hissen har annars hittills visat sig vara ett alldeles förtjusande litet program. Och jag hade i och för sig inte förväntat mig något annat, då det handlar om Filip & Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0