Måndagkväll

Det är som att nån lyssnat på mig - för idag var det minsann inga minusgrader i luften. Töväder they call it, och bra balansträning är det. Halkigt.
        Men jag föredrar detta, regn och halka, framför minusgrader. Jag är trött på att frysa,
        Och trott på fan om man inte är sjuklig igen! Febrig och ont i halsen. Det är otroligt, jag var ju sjuk i början av december, så enligt min livsstatistik borde jag inte bli sjuk igen förrän nån gång i mitten på 2014. Vad är det som händer? Är det gammeln? I så fall; I have to destroy him.
        Så jag hoppade kvällens träning och tog en stillsam hemmakväll, vilket resulterade i att jag för första gången sedan jag flyttade in i lägenheten satte mig i min läshörna och avnjöt god journalistik. Swedish House Mafia's sista intervju av Jan Gradvall i Café är pure njutning. Dels för att Jan Gradvall är en fantastiskt skribent och dels för att SHM vunnit min respekt som grupp. Musiken skiter jag i, men som grupp är de ett rockband.
         Och Ali Boulala är en människa jag aldrig tidigare hört talas om - men det verkar onekligen vara en intressant liten gynnare.
         Till sist måste jag bara säga att K-rautas nya reklam är ren humor och genialitet i ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0