Bara kär i drömmen

Jag kanske sa någonting som fick dig att tro
att det är han, där är hjärtat där jag ska bo
Jag kanske fick dig att bli förälskad
men kärleken var alltför berusad
 
Jag kanske lovade någonting som inte var sant
jag kanske fick dig att tro att jag kände likadant
Jag kanske lovade himmelen
men du var bara ännu en
 
Du skulle se hur mitt hjärta egentligen mår
för jag har inte varit kär sedan mina ungdomsår
 
Men det är du ikväll
och för dig är jag jättesnäll
Det ska vara du och jag
men bara tills nästa dag
 
Jag gör ingenting och får ingenting utav det
men det är så det har blivit och det är allt jag vet
Jag lovar stjärnor och himmelen
men dom blir aldrig mer än vän
 
Dom skulle se hur mitt hjärta egentligen är
för då skulle jag aldrig mer behöva känna så här
 
Att det är du ikväll
och jag måste vara så snäll
Vill vara mer än vän
men jag har inte hittat henne än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0