Jag tror jag ser oss

Det blöder ingenting i mig
och inga sår kan fyllas utav dig
Dom tror nog att jag längtar bort
på ett sätt har dom rätt, men ändå fel
Månen är lika halv som jag
och kanske lika ensam just idag
Men jag borde väl vara glad
att solen lyser lite grand
Det kunde ha varit värre
jag kunde ha älskat dig
 
Vi stretar på, jag och kärleken
och nån gång ska vi nog hitta hem
Måste bara tänka klart först
och lämna den jag varit på ett snyggt sätt
Jag verkar ha nåt stort på gång
en storslagen och ängsligt vacker sommarsång
Om du vill kan vi dela den
jag tror den gör sig bäst som duett
Och som jag ser det
så kommer jag älska dig
jag kommer nog älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0