To whom it may concern

En sådan fruktansvärt härlig dag! Inget märkvärdigt egentligen - men solen, vårvärmen och den ljumma luftbrisen! En försmak av sommaren, eller en vår med så dåligt samvete över att den var så in-i-helvete försenad att den bestämde sig för att gå all in för en enda dag.
      Vårdagar är ju inte så här egentligen, inte så varma, inte på direkten, men ska man tänka på att det faktiskt är maj så är det väl inte helt konstigt ändå.
      Dock vill jag inte ha det så tokhett. Inte nu. Inte än. När maj är tokvarmt så brukar juni få lida för det och bli regnig och tjurig. Låt det bli lite lite svalare, låt oss ta det varligt och gå försiktigt fram. Vi hinner ändå.
      Eller så får gärna maj, juni, juli och augusti bli tokvarma - det gör inte. Låt inte inledningen av sommaren få bli lidande för detta.
      Vem är det jag vädjar åt?
       Fast å andra sidan; det har bara varit en dag, just denna dag, som det varit så här varmt och soligt. Shit can definitely happen.
 
Och by the way så åker jag till Paris på fredag, med Storebror Thomas och Brorson Erik.
       Det har varit ett "must do-resmål" sedan länge, så det ser jag väldigt mycket fram emot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0