Helg!

Det har väl inte undgått någon av er locals att det byggts och knåpats på en konsgräsplan nere på Centralvallen den senaste tiden. Den blev klar förra veckan - och igår var det äntligen dags för första träningen! En härligt regning dag i början av november.
      Dessvärre fick jag ingen möjlighet att medverka. Dels hade jag missat tiden på en halvtimma, men å andra sidan spelade det ingen roll eftersom jag ändå inte kunde träna på grund av fem stygn i bakhuvudet. Nåväl, gött var det att se fotboll på det ultragröna underlaget, och då de där jävla gynnarna till stygn idag for all världens väg så ser jag fram emot måndagens träning på konstgräset.
      Skönt med fredag nu. Som alltid. Det är livet.
      Ser fram emot en härlig lördag, där jag ska avverka Eskilstuna under dagen. Sedan bänkar jag mig framför Så mycket bättre, där Ken Ring står i centrum. Kan bli grymt. Ebbot var återigen bäst förra helgen när det var Bo Sundströms dag, men imorgon är det ganska öppet om vem som gör den bästa tolkningen. Sett till trailern för programmet så ligger ju Titiyo bra till, men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0