Last game of the year

Spela match den 22 december, det är ju lite udda det. Nu handlade det om en internmatch, förvisso - men lika mycket match var det. Typ.
       Kallt som fan, men oväntat roligt faktiskt. Jag hade väl inte sett fram emot det så mycket, men väl på planen så var det fotboll as usual igen. Roligt, alltså.
       Nu förlorade mitt lag visserligen, men det var ju inte hela världen.
       Det var punkten för fotbollen i år. Ett år som inte varit det roligaste, varken spelmässigt eller resultatmässigt. Jag har haft svårt att hitta en balans mellan plugget och fotbollen, och det satte sina spår. Inte för att plugget skulle vara roligare, men för att det tar tid och energi. Nåväl, efter två terminen så tror jag nu att det blir lättare att kombinera, lättare att fördela tiden. Jag tror det. Jag hoppas det. Jag hoppas på en jävligt rolig och, kanske, lite annorlunda säsong.
       Nu väntar först dock lite julledigt. Gott det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0