Hem till vinterland

Jaha ja. Här är man borta bara en vecka - och vad händer? Jo, vintern drabbar oss med sin försenade snö. Den som kunde ha kommit innan jul och sedan försvunnit. Den som inte hade behövt komma alls nu. Vi som hade det så grönt och skönt - så kommer Kung Bore förbi och lägger världens praktskit.
         Jag är en periodare när det gäller årstider och kan absolut uppskatta vinter och snö - men just i år hade jag faktiskt ställt in mig på en grön vinter och kommit att gilla det. Nåväl, hoppas den drar ut på sig fram till april som förra året.
         Annars har jag haft det bra på Lanzarote. Jag var ju där, med Mor & Far. Jag såg ljuset. Härligt var det. Men mer om det en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0