Mot helgen!

Ja, jag har kanske slarvat ett par dagar - men jag har haft lite annat att göra. Som hemtenta, till exempel. Satt i två halva dagar och läste och skrev - och 20 minuter innan deadline i midnatt så skickade jag in den. Lugnt och fint med god marginal. Nåja.
         Men SÅ-SKÖNT-ATT-BLI-AV-MED-DEN. Tung delkurs. Mycket ångest. Den nya delkursen, som börjar idag, verkar behagligare och mer intressant. Återstår dock att se om jag är av med förra kursen - som vanligt har jag ingen aning om kvalitén på tentan. Men att bli underkänd är...ingenting jag vill.
         Nåväl, det är en senare fråga, och idag var det alltså skoldag i Stockholm.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0