Mumsbra!

Bra känsla. Mycket bra känsla. Skön känsla. Känns härligt!
       Jag menar...det är ju fredag imorgon. Älskar mitt jobb - och hade en skön dag i skolan. Nu har vi dessutom en vecka framför oss där det är ganska lugnt på plugg-fronten. Tid för återhämtning.
        Och det är ju fotboll på tv just nu. Sverige-Ryssland, EM-kval. Heja!
        Och på tal om fotboll så fixade vi ju kval-platsen. Det var väl det mest troliga ifall vi vann vår avslutande seriematch mot Ludvika, vilket vi gjorde med 4-1. Att Munktorp skulle förlora var ju förhoppningen, men att även Franke skulle förlora mot ett Villastaden som inte hade något att spela för - sån flax kunde vi inte räkna med i år igen. Nu vann Franke, vilket innebär kval för oss för att hänga kvar i trean. Först ut: Sunne borta imorgon. Därefter väntar Örebro Assyriska och IFK Västerås hemma på Runevallen.
           Och sedan har jag ju tre skivor kvar att plöja - plus kommentatorspår till varje låt - på Per Gessles megabox med demos och outgivna låtar. Mumma för en musiknörd, och Per Gessle-sympatisör, som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0