Vi ses

Vi lekte när vi var unga
fram till slutet av livet
Och det räcker för mig
du var meningen med allt det här
 
Du var min plats
dit jag brukade gå
När jag behövde en plats
att gå till
 
För att få känna någonting
att jag fanns till
 
Var inte ledsen, var inte rädd
Vi har så mycket att le emot
Mitt bland krig och fattigdom
med så lite gjorde vi så mycket
Släpp min hand och låt mig gå vidare
 
Du var så vacker och jag var din
du sa: "Får jag lov?"
och du var min
Det är så lätt att glömma
men du är för alltid min
 
Spill inga tårar för att dansen är slut
Vi har så mycket att vara stolta över
Tänk på allt efter att det blev du och jag
tänk på att sorgen bottnar i hur mycket vi älskade varann
Låt mig inte få ha ont
Jag ska för alltid tänka på dig
Släpp min hand och låt mig gå vidare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0