Where did it all go wrong?

Sååå är det tid för Noel Gallaghers andra soloskiva. Det spritter inte direkt i brallan, måste jag säga. Jag gillar karaktären Noel Gallagher - en intellektuell, rolig och medveten person - och det går inte att förneka hans briljans som låtskrivare de senaste 20 åren. Men hans solomusik är...föga upphetsande.
         Grejen är ju att han behöver Oasis - och broder Liam i synnerhet. Så fort jag hörde en någorlunda bra låt på debuten med Noel Gallaghers high flying birds så tänkte jag "Jävlar vad bra den här låten hade varit om Liam sjöng".
         Första singeln till andra soloskivan är nu officiell, och ja...det är vad det är, och jag tror inte att det hade hjälpt ens om Liam sjöng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0