Mot serieseger

Spännande dag imorgon. Sista omgången av division 4 Västmanland - och vi ligger i topp. Dock på samma poäng som Bosniska, fast med tre måls bättre skillnad. Vinner vi, och Bosniska inte vinner med monstersiffror så borde det vara biff. Men - att vinna är inte bara att vinna. Och sedan har vi IFK Västerås som ligger en poäng bakom oss. Vi kan vinna - och ändå missa seriesegern, vi kan förlora - och ändå vinna serien. Det kan räcka med oavgjort, samtidigt som det kan vara förödande. Allt beror på oss och allting runtomkring.Herregud, jag tror på en rafflande eftermiddag nere på Runevallen.
        Vinner vi serien så blir det tredje division 4-segern för mig. Första gången var jag med och spelade kontinuerligt. Andra gången var jag korsbandsskadad. I år är jag på läktaren. Så kan det vara.
        Men går allting vägen så kan ju en fruktansvärt trevlig kväll vänta med boyse. Bara det är ju värt att kämpa arslet av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0