Tänk ändå

Är du med

för nu börjar färden

Slå dig ned

runt hela världen

Har du tid en stund

jag vill säga ett par...

som jag borde sagt förut

 

Vi är dom

som ingen trodde

Jag är dom

för jag kunde inte tro det

Fastän du la korten på bordet

trodde jag spelet fortsatte

Och som jag förlorade

 

Jag är en Johnny LateBloomer

men jag ger inte upp

För den här världen har inte förstått än

vad som har legat och grott

Dom har skrattat förut

dom kommer skratta igen

Tills jag presenterar min värld

och säger "Välkommen in"

 

Är du med

för jag vill visa vad jag känner

Jag är inte rädd

för vad som än händer

Du har gett mig en tid i livet att le åt

och om jag är sen

har jag bara förlåt

 

Du får förstå

att jag tvivlade på mig

Se på dig

hur skulle jag kunna nå dig

Men jag gick på grund inuti min sfär

för jag undrade om någon sagt

hur vacker du är

 

Jag är en Johnny LateBloomer

men jag ger inte upp

För den här världen har inte förstått än

vad som har legat och grott

Dom har skrattat förut

dom kommer skratta igen

Tills jag presenterar min värld

och säger "Välkommen in"

 

Du måste gå

men jag släpper aldrig dig

för du minns

vad jag sa

Försvunna till havs

och lilla hjärtat som frös ihjäl

när vi var

så där små

Tänk på mig

för jag glömmer aldrig dig

det kan aldrig bli fel

när det var så rätt

Kom ihåg

vad vi sa om tiden som går

att ikväll

finns bara ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0