För 365 dagar sedan...

Jaha ja, så var det måndag igen. En ny vecka att ta sig an. Blir det den bästa i mitt liv? Eller den värsta? Eller blir det en vecka i mängden? Låt mig återkomma i den frågan.
     Zlatan spelade igår igen. Lite bättre den här gången, va? Jävlar vad nära han var att näta i första halvlek. Det fick han göra i andra istället, men då var det dock redan avblåst för straff. Jaja, det tar sig.

Annars skulle jag vilja titta tillbaka i tiden. Ett år, för att vara exakt. Idag är det den 24 augusti - och för ett år sedan var 24 augusti en söndag, och det var dagen efter öltältet nere vid Ekudden.
      Så här skrev jag på bloggen för ett år sedan:
http://jagskanoglyckas.blogg.se/2008/august/utkast-jag-vaknar.html
      Jag hoppas att det blir något annorlunda på detta årets öltält.

Till sist; för de som inte vet det så heter jag Jonatan Björklund. BJÖRKLUND. Inte Björkdal. Björklund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0